کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 28 / 12 / 1393برچسب:, توسط علی

بدونه تو و

 

دستایه مهربونو

 

نگاه ماهت چه عیدی

 

حالا که قراره

 

دوباره به چشمام

 

نیفته نگاهت چه عیدی

 

چه تحویله سالی

 

تو وقتی که حالی ندارم

 

برایه یه لبخنده ساده

 

چه شوقی چه ذوقی

 

حدوده یه عمره

 

که احساسه خوبی بهت دست نداده

 

کدوم عید وقتی

 

قراره نیاد کدوم عید وقتی نمیبینمت

 

کدوم عید وقتی همه زندگیم شده حسرتو انتظارو غمت

 

کدوم عید وقتی قراره نیای کدوم عید

 

بهاری شدن کاره آسونیه نگاه کن چقد خونه بارونیه

 

دمه عیده اما پریشونیام به اندازه ایه که نمیدونیه

 

نه میتونم از عید چیزی بگم نه میخوام که تبریکیو بشنوم

 

یه نوروز دیگه داره میرسه تا من بیشتر از این بریزم به هم

 



نظرات شما عزیزان:

مهدیس
ساعت16:43---18 فروردين 1394
سلام
خوبی
ن عجب پیدات شد تو


atefeh
ساعت23:06---4 فروردين 1394
✘ ✘ ✘ گـــــور بـــابــــای عــــشـــق ✘ ✘ ✘
"یه" دوش آبگرم. . . .
"یه" موزیک لایت از حسین EBLIS که با خـــودم زمــــزمــــش میـــــکنـــــم..."دِِِل نََــــبََـــنْْــد کــــــه تــََََــــش تــَََـــــلـْْــــخــــیــْْْ ـــه". .
ودر کنارش صدای شدید شرشر بارون. . . . ♡
"یه" تنهایی. . . .
"یه" موبایل سایلنت. . . .
"یه" حس خوب. . . .
"یه" حس آرامش. . . .♡
♡همه این "یه..."ها واسه من یه"دنـــــیــــــا" ساخته!!!!
دنیایی خالی از خـــــیــانــــت. . . .
خالـــی از دروغ. . . .
خالـی از آدمکهای دو رنگ. . . .
خالـــی از رفــــیقای لاشـــــــــ ی. . . .
و خالی از هزار کثافت دیگه. . . . ♡
♡پـــــََـس تا این دنــــیـــا رو دارم:
گـــــور بـــابــــای عــــشـــق. . . .
گـــــور بـــابــــای هواهای دونــــفره. . . . ♡

♡ آپــــ✘ـــــര ♡



سلوه
ساعت12:52---2 فروردين 1394
با سلام.سال نو و عید نوروز بر شما مبارک باشه.امیدوارم سالی سرشار از ارامش ،شادی وموفقیت داشته باشید .

atefeh
ساعت21:08---29 اسفند 1393
وقت تنگ است و فروردین نزدیک ...
باید آسمان را گردگیری کنم
خانه را دل تکانی کنم
جامه نو بر تن دنیا کنم
گل های فرش را آبیاری کنم
آخرین خنده ام را درون قاب ها برق بیندازم
مشتی گندم در کف دستانم سبز کنم
نامه ای به خدا بنویسم
مرخصی والدین در گور خفته ام را وقت سال تحویل از خدا بگیرم
آه چقدر کارهای نیمه تمام خوب دارم
وقت تنگ است و فروردین نزدیک ...


atefeh
ساعت21:06---29 اسفند 1393
ﻣﯿﺨــــــــــﻮﺍﻡ ﺩﻋــــــــــــﺎ ﮐﻨــــــــــــﻢ ...
ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺧـــــــﻮﺩﻡ
ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻭﺳﺘـــــــــﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯾﻢ ﮐﻪ
ﺑﻌﻀﯿﺎﺷﻮﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﮔﺮﻓﺘــــــــــــﺎﺭﻥ ...
ﺑﻌﻀﯿﺎﺷﻮﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻟﺸﮑﺴﺘــــــــــــﻦ ...
ﺑﻌﻀﯿﺎﺷﻮﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﺗﻨﻬــــــــــــاﻥ ...
ﺑﻌﻀﯿﺎﺷﻮﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﻧﺎ ﺍﻣﯿـــــــــــدن ...
ﺑﻌﻀﯿﺎﺷﻮﻥ ﻋﺎﺷﻘــــــــــــﻦ ...
بعضيا در آرزوى رفتن به کربلا 'مشهدو...
بعضيادر آرزوى داشتن فرزند
بعضيا گره سختى افتاده تو زندگيشون
بعضیاشونو میشناسم ...
بعضیاشونو نمیشناسم ...
ﺧـــــــــﺪﺍﺟــــﻮﻥ ﻫـــــﻮﺍﯼ ﺩﻻﺷــــﻮﻧﻮﺩﺍشتــــــﻪ ﺑﺎﺵ
ﯾﻪ ﺩﺳﺘـــــــﻰ به ﺳـــــﺮﻭﮔـــــﻮﺵ ﺯﻧﺪﮔﯿﺸﻮﻥ ﺑﮑﺶ
نزﺍﺭ ﺣﺴــــــــــــﺮﺕ ﺑﻪ ﺩﻝ ﺑﻤﻮﻧﻦ
نزاﺭ ﺍﯾﻤﺎﻧﺸــــــــﻮﻥ ﺿﻌﻴــــــﻒ ﺑﺸﻪ
ﺩﺳﺘﺸــــــــــﻮﻧﻮ ﺑﮕﻴــــــــــــــــــــــﺮ
ﺩﻭﺳﺘــــــــــــﺎﯼ ﻣﻬﺮﺑــــــــــﻮﻧﻤﻮ ﺷـــــــــــﺎﺩ ﮐﻦ
ﺧﺪﺍﻳــــــــــــﺎ ﺑﻪ ﻳﮕﺎﻧﮕﻴـــــــﺖ ﻗﺴﻤﺖ ﻣﻴــــــــــــﺪﻡ نزاﺭ ﺁﺭﺯﻭﻫـــــــــــﺎﺷﻮﻥ ﺁﺭﺯﻭ ﺑﻤﻮﻧــــــــــــﻪ
""آمین""
تقدیم به شما که مجازی هستین.
امااااا خیلی بزرگوارید


مهدیس
ساعت15:45---29 اسفند 1393
امیدوارم امسال سال رسیدن ب همه ی خواسته هات و ارزوهات باشه علی اقا

با بهترین تبریکات نوروز باستانی مبارکـــــــ


مهدیس
ساعت15:43---29 اسفند 1393
سلام علی جان عید نوروز شما هم مبارک

ان شا الله سالی ب شادی و خوشی ها ب کام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 531
بازدید کل : 31759
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک